Tuesday 7 February 2012

Meet Them ........

Assalamualaikum everyone, whoaaa lama juga aku tak update blog ni mesti korang rindu aku kan..hahaha..perasan gila O_O ok today aku nak sharing dengan korang tentang wedding abang aku yang pertama telah berlangsung dengan lancar, alhamdulillah semuanya dah settle, penat aku selama ni sangat berbaloi even kitorang ada banyak kerja but for my beloved bro aku sanggup buat apa saja maklomla abang kesayangan la katakan, ceewaaahh nampak ayat aku tu sangat bermakna ok ;) thanks to everyone yang sanggup datang dari jauh, ada yang dari Kuala Lumpur, Johor, Perak and so on haaiisshhh ramai betul siblings aku yang tak berapa kenal ni, sekarang baru aku kenal betapa ramainya diorang ni, ada yang handsome, beautiful aww melting bila tengok diorang, ni la masa aku nak merapatkan silaturrahim each other kan ;) oohhhh tidak lupa juga kepada kawan-kawan aku yang awesome habis yang sudi datang ke majlis perkahwinan abang aku, thank you so much rindu gila dengan korang semua nampak sangat korang pon rindu kat aku coz duduk rumah aku sampai habis majlis orang catering dah packing barang nak balik dah..hahaha..love you ok, so lets see our precious moment with my beloved friends only coz yang lain sorry lambat sikit coz memerlukan masa untuk edit and sebagainya ;)

♥ ♥  With my besties Emon, Zalick, Umy and Syera  ♥ ♥













ok that's all for today entry nanti kita continue lagi yea
so what do you think with our pics, cantik kan ? hahaha
To emon, zalick, umy and syera thanks for everything coz korang sanggup redah je sampaila jumpa rumah aku ni then naik motor parking jauh-jauh babe, apa kes ni ? hehe..ssshhhh secret
Love you and keep in touch with me 

No comments:

Post a Comment