Thursday 23 February 2012

Excuse Me, Let Me Introduce Him

Hooolaaaahoooppp guys, haaa today's fairytale buat aku, ehh macam Taylor Swift punya lagu pulak, so back to main entry i'm just amazed when look at him i'm sure korang pon mesti akan kata this words " ohhhmaaaiii apasal mamat ni handsome tahap PHD sangat " so gimme five babe coz we're same coz aku pon rasa mindset aku macam tu juga but what can i say dia ni branded guy, sigh huh kalau korang tengok " What I Wore " memang speechless semuanya yang dia pakai adalah mahal stuff ok diulang mahal stuff but maybe bagi korang not bad kot but aku sebagai manusia yang sederhana just can say like that. Wow and wow and wow always throw out from my mouth exactly mana taknya apa yang dia pakai semua branded aku memang pantang kalau tengok benda yang ada jenama ni apatah lagi high taste style, boleh gayat aku dibuatnya..hahaha..so let me give some branded yang always dia pakai such as ZARA, H&M, TOPMAN ( TOPSHOP ), VERSACE, BURBERRY, LEVI'S, PENELOPE AND COCO, VINTAGE aaaarrrghhhh perlukah aku list kan semua ni, back off from that yea, but ada stuff yang kitorang mampu but not entire actually, like Levi's korang pon ada kan, Topman semua tu ada dalam korang punya closet so no hal la babe, lagipon i'm sure that korang more expert about all this branded stuff so tak payah la aku nak type all of this untuk korang kan kan ? So, korang dialu-alukan untuk take a look pics dia yang smarties plus melting, surprise o_o

Heading to Glamworld !!!!

 nampak tak betapa machoman dia punya style, haaaisshhh buat sexy boleh ?
hahaha memang sexy pon beep 


 Seriously can't take my eyes of you dude, such a nice view when look at you 
sedap mata memandang la kata orang melayu..hehehe ;)



ooooppppssss korang jangan cakap apa ok coz aku dah cakap memang dia ni stylish guy, rasa macam awkward pon ada coz tiba-tiba ja aku tulis pasal dia, kalau la dia tahu semua ni mesti dia perasan habis, eeewwww please dude !! hahaha, nasib baik handwriting manglish ( bahasa rojak ) ok close entry for today hope korang boleh tidur lena, mandi tu biarla basah, makan tu of course kena kenyang ok, tak mau berangan sorang-sorang and senyum macam " kerang busuk " ok, yeaaahhhh keep rocking babe, love you guys buggy.

No comments:

Post a Comment