Wednesday 29 February 2012

Carving For Something New Style

 
Assalamualaikun korang, hope you guys stay awesome ok, so today aku nak story dengan korang apa yang aku rasa pada abad ini, seriously aku memang craving benda ni dah lama actually but before this aku pernah merasakan lifestyle macam ni but now all was gone, oooohh sounds not cool ok !!! Apasal la dulu aku tak rebut peluang ni untuk learn something new maklomla manusia ni mudah alpa that's why diorang tak maju, amboooiii buat serupa aku maju sama, ok back to the right way..hahaha..apa entah aku nak cakap oohhh i got it maksud aku new style is " SKATEBOARD WORLD " haaa korang pernah dengar kan kan kan ? yang tu la aku sedang maksudkan sekarang ni, before this abang aku layan semua ni boleh katakan kitorang ada skateborad la senang cerita, then one day masa tu bekalan air rumah kitorang takdak akibat daripada sistem perairan yang kurang sistematik, maklomla still new in this state so that's why kadang-kadang tak betul sikit, apa boleh buat kawan then kitorang satu family pon apa lagi pi la angkut air sana sini dah rasa macam duduk pedalaman pon ada isshhh isshhh how come la life macam tu ? so disebabkan oleh keberatan air yang tahap critical kitorang fikir la macam mana nak angkut muatan yang begitu berat, so decide la untuk guna skateboard ohhmygosshh memang masa tu decision yang kitorang buat dah habis bernas..haha..tak fikir dah masa depan, yang kitorang tahu ada air untuk mandi, masak and seangkatannya. You know what last sekali akibat terlampau heavy, skateboard dah nazak berlakula perkara yang oouucchhhyy, patah roda dia..hahaha..funny part ok so kitorang pon let it go with sad face, banyak berjasa ok skateboard tu, love you laaa muuaahhh, R.I.P my beloved stunning skateboard. Now aku rindu balik nak ada benda tu, hope abah aku akan belikan..hehehe O_O wooopppppssss !!!!!


He was a skater boy, she said " See ya later boy ".
He wasn't good enough for her, she had a pretty face.
But her head was up in space.
She needed to come back down to earth.

No comments:

Post a Comment