Sunday 18 March 2012

Tick Tock Tick Tock ........... !!!

Saya sayang anda semua !!

Ya Allah results SPM dah nak keluar lolz just left a few days for me to footstep in school's hall, memang jantung aku dup dap dup dap tak berhenti la jadinya sure korang pon rasa kehangatan kebahangan dia kan, nak buat macam mana just face it je la dah buat dah bukan boleh patah balik pon so tawakal and don't stop praying to Allah ok wish all my friends and batch 94s will kasi results yang gempak pada tahun ini, amin ! Aku actually aku taknak discuss benda ni bagai coz dia membuatkan aku rasa lain macam ja huh sigh berpuluh kali dibuatnya, ceeeeehhhh untung diorang yang jumpa retis kat Village Mall haaaa kepada kawan aku yang awesome tu, korang sudah-sudahla senyum sampai ke telinga yea, jealous tu of course la timbul dalam perasaan sanubari aku ni but nak buat macam mana maybe aku takdak rezeki nak on road tour ngan diorang coz mak abah aku semua on Perak so acano tu, jadi aku pon stayed at home like a good girl and always terpacak kat depan TV then layan movie yang best-best ada yang tak best juga but layan pi la. Dengan ini saya mengakhiri entry saya pada kali ini, whoooooaaa nampak tak ayat yang tak berapa nak boleh belah sangat O_O hahaha

No comments:

Post a Comment