Thursday 29 March 2012

Finally I Got It

Huh mau berjanggut jugak aku tunggu video terbaru dari my hero today is the day for me and Enriquettes, aku terharu dan excited terlebih bila someone on Twitter sent link kat aku whooaaaa sekali buka ambik kau swagging to the max music video for " Naked " dah keluar maaa actually nak jerit but after tengok keliling aku urrmmm terbatal sudah niat aku untuk mengeluarkan suara yang lunak ni, hahaha bajet lagi kan kan ? Ok tanpa membuang masa aku mempersembahkan video ni actually nama lagu ni ja " Naked " but music video dia tak pon actually apa-apa pon my hero " Enrique Iglesias " looking damn hot and sexy yea ! In my opinion this video quite simple but still awesome to repeat them for a thousand times, i love you forever Enrique Miguel Iglesias Preysler. Cheerio and take a look guys !

Naked by Enrique Iglesias feat Dev

No comments:

Post a Comment