Thursday 5 January 2012

Spend My Time With ..........

assalamualaikum kawan-kawan blogger aku yang awesome ni O_O hari ni aku nak share sikit apa yang aku nak selama aku hidup di bumi yang indah ini, maybe korang pon pernah rasa apa yang aku rasa kan ? aku teringin sangat nak travel sampai aku muak huh maybe takkan pernah muak kot coz so many beautiful places in this world but kita ja yang tak tahu, yang korang tahu Paris coz nak tengok Eiffel Tower then nak shopping sana memang tak dinafikan la tempat dia memang cantik aku pon nak juga but yang tu tak bererti semua orang nak pergi kat situ and semua orang mampu kan, yang aku selalu buat statements just macam ni ja " heading in Penang now, heading in KL now " habiisss bajet la katakan teringin juga nak buat statements macam ni pulak " heading in LA now " waaaa tak gituuu, cerita pasal mampu ni kan aku rasa aku pon tak termampu kot and tak termimipi aku nak pergi tempat macam tu ehhh mimpi Germany ja aku..huhu.. how sad i am but don't give up ok tuah manusia tak siapa yang tahu ok waaaa buat pepatah gituuuu..hehe..so mari kita pergi travel nak tak but kat gambar ja la..haha..gotcha !!! just kidding ok, i know certain daripada korang semua mampu kan no doubt ok, yang mampu tu paauu la apa-apa souvenir kat sana ok wooo hoo muka tak malu gila ni innocent face 0_0 just buat selamba ja ok !!!!!

awwww where can i find this beautiful place seriously so perfect to relax my mind
hope one day i will reach this place wait for me ok ;) hehe

no doubt again, peaceful place ever and ever so romantics the view melting now 
ni kalau layan iPod aku best juga rasanya weeepppheeeyyy babe !!!!

another perfect view ohh my god thanks for giving us beautiful gift so meaningful in my life.
I am very thankful that God has given me the opportunity to step foot on this beautiful earth.

 ehhhh lupa pulak this stuff yang ni wajib kita bawa ok kang kena halau balik rumah ja..hehe
the first stuff that i need to be there when i travel is my iPod that I carry the most compulsory yes absolutely, second stuff is my lappy weee haaa yang ni memang important la coz nanti macam mana aku nak communicate and sharing dengan korang kan ? hmmm actually banyak lagi la yang aku nak list but perlukah aku nak buat semua tu rasanya tak kot coz korang pon tahu la..hehe..oooppssss one more thing is tidak lupa kepada novel-novel yang telah membawa aku ke alam yang horrible tu..hehe..

ok sampai disini dulu la yea nanti kita sharing lagi ok kalau ada masa btw, to all my friends yang dapat PLKN tu selamat ber-travel yea mesti gempak korang punya pengalaman kan, good luck dear in everything that you doing just keep in touch and have self-confidence ok !!

No comments:

Post a Comment