Sunday 1 January 2012

New Year at Restaurant Pen Mutiara !!!

hooolaaahoop !!! macam mana korang punya new year celebration gempak habis kan, aku happy sangat even whole family harus menghadapi kesesakkan yang teramat sangat kat Penang tu but my dad teruskan drive dengan jiwa yang tenang sambil melayan perasaan waaa gituuu ;) hehe..so, this year we celebrated at my uncle's restaurant " Restoran Pen Mutiara " diorang buat party sikit alhamdulillah happy sangat thanks for invited us ok, boleh juga aku tengok fireworks dari Australia bukan senang tu, so aku pon ambil kesempatan la, kalau nak pergi Australia hmmm hampeeehh..haha..budget tak cukup lagi maaa kalau ada rezeki inshaallah sampaila tu ;) btw, aku ingat nak pergi Hard Rock Penang sekali jam kat Batu Ferinngi terus kitorang canceled hasrat yang awesome nak pergi, sedih sikit ja kalau tak mesti aku boleh jumpa Hatta Dolmat and adik dia Sofi Dolmat dah arghhhh mad gila !!! hmmm nak buat macam mana dah jalan jam, rasa macam nak buat macam dalam game pon ada, langgar ja semua kereta kat depan..hehe..alam mana aku duduk ni sampai nak buat macam tu sekali teruk punya fikiran babe O_O so, aku pon tak nak story banyak sangat coz terlampau banyak sangat moment yang cool, so lets cuci mata with pics yang tak berapa nak awesome ni ;) hehe..1,2,3 here we go !!!

 waaaa abah azri ni feeling habis huh boleh masok The Voice kalau macam ni gayanya tak pa nanti kakak register ok ;) hehe..apa-apa pon your voice so romantics lolz that's why your wife fall in love with you.

 ni la owner " Restoran Pen Mutiara " haaa yang ni lagi style, feeling dalam hati habis kot try tengok muka dia pon dah tahu yang dia dapat menjiwai lagu tersebut..haha..kalau dia baca habis aku ni ;) just kidding uncle peace ok !!!

ohhhh no this is my abah sampai kawan-kawan aku pon panggil abah juga..hehe..korang awesome la, tengok pic abah aku ni handsome juga ehhh yang penting peace mesti kena ada ok ;) hehe I LOVE YOU ABAH, thanks for everything that you've done in family 0_0 muuuaaahhhh sikit sama abah !!!

yeeeeeaaahhh ini bonda tercinta aku, dah macam puteri UMNO pulak aku tengok ni merah gituuu macam tahu ja aku suka red colour ;) hehe..bonda nak pergi perjumpaan ka nanti kakak hantar ok..haha..poyo ja aku ni bluuuppp bluuuuppp !!! I LOVE YOU BONDA and thanks for everything also coz you prepared all my stuff and for whole family without you maybe i'm not live in this world ;) muaaahhh sikit sama bonda

 cutenya dia ;) kat sana dialah paling glamorous coz orang tu pegang then orang ni pulak pegang aku suka gila kat dia dah la cute pakai skirt pulak tu then pakai topi apa entah aku pon tak tahu nak describe but yang penting stay cute maaaaa ;) hope kita jumpa lagi ok.

my bravo uncles..hehe..thanks for prepared the delicious food i love it even aku tak makan banyak sangat but i know it so tasty hmmmm so yummy !!! btw, dia la orang kuat kat restaurant tu, decoration part semua my uncle yang managed gempak la both of you ;) hehe


muka apakah ini, adakah new year face serious so ugly ok cik atikah oiii !! hehe..nampak judge diri sendiri style maaaa ;) pics ni after kitorang tengok fireworks maybe mata aku dah dimasuki habuk mercun, so just ignore ja kat pic ni kalau korang tak suka actually aku pon tak berapa suka but post pi la nak bagi nampak banyak pics sikit..hehe..selenger ja !!!

 waaaaaa gadis semasa..hehe..ayang akhirnya dapat juga candid berdiri..haha..ssshhhhh !!!
dahla kita tak dapat on kat Hard Rock tak pa nanti kita overnight kat sana ok ;)

 ehhhh ibu nampak muda la pulak kitorang pulak nampak macam matured..hehe..just kidding
hati masih muda tak gituuuuu..huhu..kalau dengan family kita pergi karaoke ok kalau kat restoran seganla ramai pulak peminatnya nanti waaaa nampak tak keperasanan ni 0_0

why semua buat tangan macam tu gang Lady Gaga ehhh ??
btw, semua cutie mutie ja amboooii puji diri sendiri..haha ;)

That's all for today hope you enjoy your new year ok, and make sure you have new year resolutions if not you will not get what you want in your life ;) kenangan pertama yang tercipta in 2012 yang tak dapat aku lupakan thanks for all my lovely family and my sporting siblings i'm so happy for that tahnks for everything ok.

2 comments:

  1. my sweetie . I MISS YOU . seriously i am . when we can meet? i wnt to give back ur novel . hehe . imissyousomuchhhhhhhhh ♥

    ReplyDelete
  2. haha ehhh my bitter..hehe..hmmm nantila ok diorang tengah manage meeting for class party nanti masa tu la hang bagi balik kat aku ok..ish2 andai itu takdirnya aku nak balik moment bersama hang ezard oiii, kalau nak roger2 ngan aku pi la sini https://twitter.com/#!/NurAtikahRoseli aku selalu online kat sana ok catch you soon bitter.

    ReplyDelete