Wednesday 14 December 2011

Terminat Lebih Pulak !!!!!


Today's entry aku nak sharing dengan korang tentang fashion designer sorang ni argghhhh boleh sawan aku dibuatnya ni, entahla nowadays aku merasakan something different la wahhh !!! actually tiba-tiba ja aku minat lebih kat si Hatta Dolmat ni nak kata famous, famous lagi la dia dari aku maklomla designer terkemuka kat Malaysia ni cerita pasal wedding ja mesti orang akan tarik dia, mashyyuuukkk habis la dia ni tak pa rezeki dia alhamdulillah ;) btw, yang boleh aku story kat sini he's a nice person and caring ceyhhh dah macam aku kenal dia lama pulak but hope dia macam tu la kan ?? for your information i'm always looking forward about him but tak boleh fight dengan my hero la Enrique Iglesias yang ni semua aku forward backward semua ada !! hehe
Let's cuci mata 0_0

Hatta Dolmat Couture

Kalau korang rasa nak buat tempahan for wedding, ni la tempatnya awesome habis !!!
A22 JALAN PLUMBUM P7/P PUSAT KORMESIAL SEKSYEN 7 , 40 000 SHAH ALAM , SELANGOR DARUL EHSAN MALAYSIA +60173033091

No comments:

Post a Comment