Tuesday 13 December 2011

Cakkk !! I'm Back ;)

wahhhhh after SPM ni terus aku lenyap entah ke mana blogger pon tidak tumblr pon tidak twitter pon tidak apa kes ni ?? hehe..actually aku no idea la nak create new entry ni but hari ni aku try to create coz blogger aku dah lama tidak dikemaskinikan oleh owner dia..huhu..
after over ja kitorang punya favorite exam tu terus kitorang fly ke Melaka and KL coz last year buat kitorang sebagai student convent ni ;) hehehe " habis sekolah, ehhh macam tak percaya ja ? " ni lah dikatakan lumrah hidup kita sebagai insan di muka bumi yang indah wahhh macam puitis gituuu..hehe
so sepanjang kitorang menjejakkan kaki kat tempat orang banyak precious moment yang kitorang do it, memang no words la kalau aku nak story ni terlalu indah dalam hidup aku and it will be stuck in my mind everlasting and permanent la !! aku takkan lupakan korang semua ok don't worry babe ;) alaaaa dunia ni besar mana la sangat pi sana pi sini kat situ juga kita..yang penting korang semua jangan lupa diri ok kot-kot la salah sorang dari kawan aku ni ada yang jadi artis ka or orang terkenal di persada dunia hollywood lolz.
ohhh one more thing mesti korang wonder why atikah tak upload pics lagi ni ?? hehe
for your information my cable camera now flying away from me..hehe..means ada kat abang aku ok apa-apa nanti aku roger korang yea !!!

No comments:

Post a Comment