Wednesday 21 December 2011

♫♪ Setiap Gambar Ada Lagunya ♫♪

Finally dapat juga aku upload pics Melaka and KL..huh..lama gila kan orang pergi trip KL tiga kali aku baru nak upload poyo ja but at least i'm trying yea ;) btw, i'm so so sorry to all my beloved friends maklomla cable camera baru sampai kat aku..hehe..kalau diikutkan hati nak ja balik kat moment tu but unfortunately life must go on and just looking forward tapi aku tetap akan simpan this moment in my heart and my mind aku takkan lupakan korang semua coz you guys make my life colorful like rainbows thanks for everything !!!! korang pon understand aku and always repeated that question when you will do facebook for your information aku dah tak faham dah social network kat sana tiba-tiba ja ada timeline..huh..what the fish, so i decide to make it hang on first if aku dah ready and memang ready then i will do ok don't worry babe always keep in touch with you guys ;) ok aku tak nak la story panjang sangat kang ada ja yang mengalir awwww buat serupa entry sedih teruk ceeyyy
Here we are flashback to 90's time 0_0

Me and Zalick love my bug ;) no doubt anymore you're still the one in my heart yea !!!
Hope you will keep in touch with me sweetie.

Sementara menuggu diorang, kitorang candid dulu..hehe
All cute especially the girl who wore polkadots dress..huhu..give thumbs up ;)

 aargghhhh tak sanggup makan kat R&R coz mahal so kitorang on disini ja janji perut kenyang
tengok umy muka lapar ja coz tak dapat makan nasi tak pa umy nanti kita isi lain yea ;)

 oopppsss apa yang surprise sangat ni yea cik tieka oiii nampak your hero Enrique Iglesias ada kat depan you
 nyny where's your hand why tak buat peace, tengok ana still dengan peace dia ;) hehe

awww muka cover lapar ehhh just kidding darling ;)
both of you cute my doughnut and my choki-choki..hehe..suka hati ja bagi nickname kat orang.

 aku tak dak tempat nak stand so aku mencelah ja kat situ sorry terlindung korang punya slim body..hehe..
tak sangka kan semua dah besar dulu ingat lagi masa beli ice cream then meleleh tak tentu pasal coz of melting tahap terok sangat but korang still ignore tak kisah dah siapa lalu ;) funny moment !!!

 awww my girlfriend i love her so much miss kita sharing dulu-dulu sekarang boleh kan ?? i'm still normal you guys don't miss understanding with that statement yea 0_0
nampak sangat nak buat style orang suruh makan french fries kita tak, letak kat tepi mulut ja poyo !!!

 aaaiiikk ada lagi muka lapar ni..haha..kali ni dah kenyang sikit kot try tengok ayam nyny and ana tinggal tulang ja itu bermakna kitorang menghargai makanan yang sedia ada bagos both of you ;) hehe

 surprise siapa diorang ni ?? actually first time jumpa diorang kat Melaka aku langsung tak tahu nampak sangat tak ambil tahu ;) ini la Forteen under KRU Studio, that's why la pic aku tak dak dalam ni coz aku tak kenal diorang, sekarang dah kenal ambil kau menyesal sampai sudah..huhu..tapi tak pa jumpa diorang di lain hari mungkin bukan jodoh..waaaa ayat apa ini, geli dengar..hehe ;)

haaa mat salleh and minah salleh ni from England, London yea tempat pak teh aku ni Prince Charles..haha..buat serupa jumpa Foster The People pulak sampai nak kena candid macam ni selenger je muka aku tu, muka korang sweet ja ;) huhu

 waaaa nyny, aku and ateen sedang tengok pics apa ja tu ehhh ?? tak pon screen gelap ja saja buat action, nampak betapa pulonnya korang ni..hehe ;) btw, aku suka pic ni nampak macam gang photography ja

 yeaaahhh going to river cruise memang penuh habis la cruise tu nasib baik dapat tampung kitorang ni kalau tak huh tak nak cakap ok * sad face..hehe..sebelum tu kitorang posing sebentar yea buat macam American Next Top Model boleh macam tuu ?? budget high taste bagai !!!!

 akhirnya dapat juga aku pic si eton ni punyala susah, pics Beyonce pon tak susah macam dia..huh..
btw, eton you are the one who still staring at my camera appreciate it yang lain entahla tengok mat salleh handsome la kot ;) hoho

 ohhh no its that Gucci Girls wow looking elegant and fabulous all of you
from left Miranda Kerr, Chanel Iman, Heidi Klum, Adriana Lima, Doutzen Kroes
aaiikkk apasal ambil model Victoria's Secret pulak hmmm whatever i know you guys keep smiling when i say like that ;) hehe

 amboiiii cepatnya dapat job terus jadi Burberry Girls pulak maklomla semua ada rupa..sila perasankan diri korang..haha..suka sama pic ini nampak cutie mutie ja ;)

 ini bukan toilet yang kitorang masok sampai kena bayar RM2 what the fish ?? nak masok istana pon tunjuk card ja ni kena bayar say goodbye for that toilet *sigh 0_0
nampak zalick ja hmmm yang lain kebelakangan sikit yea tak pa janji nampak juga ;)

 nampak !!! aku nak beli buku kat sini tapi sekali tengok price huh nampak gayanya boleh makan untuk empat hari maaa so just baca kat belakang ja..hehe

 nyny nak baca apa ehh ?? aku tengok macam buku puzzle ja or cross words..haha..
tak pa asalkan candid..hehe..moment dengan you paling best sampai cari favorite book tak jumpa

ha ni gang yang join kitorang juga coz gang yang lain tengah on cari novel so kitorang on candid..haha..
opppsss aku teringat kat nyny ada ka cakap " Kinojaya " suka hati dia ja bagi nama bookshop ni actually nama dia " Kinokuniya " haha aku dengar that word apasal bunyi lain ehhh memang betul dia sebut silap lepas tu buat muka innocent style la you nyny love ;)

terkejut aku coz tiba-tiba ja buku ni bercakap..haha..ridiculous ok don't believe it !!!!
ni buku apa entah aku pon tak tahu why aku action macam tu but aku tengok ok ja ;) hehe

 aku suka pic ni coz aku dok depan jadi otai..haha..thanks for our new photographer syera halim
ceeyyhhh boleh join aku jadi photographer ni nice shot you take ;) thanks yea

 haha sorry nyny aku terlindung hang so hang just nampak tangan jadila noohhh !!!
 hanis you cari buku apa tu ?? tasawwur islam ada kat depan sini just germany book..hehe

   help me and my friends we have no choice right now just keep looking around that book ;)
nyny macam nak jumpa dah, hanis awww aku dah cakap kat sini tasawwur islam tak dak dia ada kat depan tak payahla buat muka curious macam tu..hahahah ;)

  finally we got the MKA's book wooo hoooo i got it first nyny memang speechless masa aku jumpa this stuff
jadila dapat bergambar dengan Karl and MKA Olsen..hehe..happy ending ;)

 muka macam nak join ja dalam buku tu kan ?? sabar ehh nyny nanti kita roger dengan diorang mana tahu ada job yang boleh you register ;) huhu

 the one that i got love Olsen twins ever diorang ni the best siblings !!!
 suka tengok diorang, tengok muka aku pon dah tahu adore gila ;) hoho

 I-City time but unfortunately nasib tak menyebelahi kita coz hujan tak dapat nak bermesra dengan pokok yang ada lampu tu but duduk dalam ni pon best juga kan ada lampu juga..haha..emon selipar tu bawa sorok sikit ok tahula dia tu macam penyelamat you..hehe..hanya kita yang faham bab ni ;)

 we are success girl weeee hooooo put your hands up in the air
inshaallah semua akan berjaya dalam hidup..amiiinn !!!

aku suka gila pic ni zalick, emon and aku 
kisah disebalik action ni zalick sakit mata, emon hidung tersumbat, aku telinga tak berapa nak clear la..hehe
korang bangun lambat aku dah pi appoinment dengan doctor kat KL tu nak gerak tak sampai hati coz nyenyak ja korang tidur so i decide untuk pergi dulu but doctor tu pesan suruh datang masa Christmas nanti, aku dah book VIP room untuk korang yea !!! hahaha..only we know it ;)

friends forever shhhhhh !!!! itulah tema for this pic but i don't know why emon and zalick buat different dari kitorang ;) hehe

ok you guys hanya ini sahaja yang aku mampu untuk uploaded, ada banyak lagi actually but biarla dia tersemat dalam camera aku tu ja..huh penat juga upload pics ni, finally aku dapat menyelesaikan satu tugasan yang amat amazing buat aku tak boring langsung..hahaha 0_0 sorry kalau aku ada terkasar bahasa masa tulis entry ni just for fun don't keep it seriously yea

I LOVE YOU MY FRIENDS TILL MY LAST BREATH

No comments:

Post a Comment