Tuesday 29 November 2011

Twitter Fever


Wooo hoo now aku dah ada " Twitter " memang unbelievable buat aku..hehe
dulu aku ingat susah main Twitter ni but apabila aku mencubanya pasti aku nak and nak lagi it's cool dude !
but aku buat twitter ni just nak tahu perkembangan artis-artis tanah air and international ok maklomla aku kan tak famous macam diorang sangat ;(
ohhh aku rasa korang pon mesti fikir macam aku juga yang Twitter ni tak faham macam kat
" Facebook " but belum cuba belum tahu ok ! aku admit yang aku ni tak dak account Facebook that's why aku berani cakap macam tu..haha
btw kalau korang ada Twitter account korang follow la aku ok so ni link aku kat sana https://twitter.com/#!/NurAtikahRoseli but aku punya profile tak cool macam korang la just simple ;)
That's all for my entry today !! Can't wait to see Pitbull on December 1st at KL.

No comments:

Post a Comment