Tuesday 8 November 2011

Natasha Poly


 ok let me tell you guys about this girl, actually aku dah lama tak meng-updatekan TUMBLR aku di sana..hehe
so today aku cadang la nak update bila dah update tu memang la aku tak ingat dunia dah tak padan dengan nak SPM huh entahla atikah oiii !! dalam aku tengah update tiba-tiba aku ternampak model ni then aku pon reblog la dia kat tumblr aku then aku search la nama dia ohhhh baru aku tahu nama dia NATASHA POLY, cute kan nama dia ? memang tak dinafikan lagi dia ni looking elegant and wonderful aku suka tengok dia nama pon model mestilah cantik kan ?
try suruh aku buat muka macam dia buat kat pic ni sah nampak damn ugly..hahaha..kutok diri sendiri tak pa berbanding kutok orang lain !!
 

ha nampak tak muka dia ish why la dia nia cantik sangat ??
" anyone can get dressed up and glamorous but it is how people dress in their days off that are the most intriguing "

No comments:

Post a Comment