Friday 7 October 2011

We Feel Lost !!!

" We already lost a genius person like you "

sekarang semua orang di seluruh dunia non-stop mentioned about CEO of Apple, STEVE JOBS
boleh dikatakan semalam semua channel kat tv hot dengan issue kematian Steve Jobs ni ;(
siapa yang tak rasa kehilangan dia, sedih tu ada la sikit dalam diri aku ni, yeala dia la orang yang paling penting and utama dalam syarikat Apple tu tanpa dia maybe IPHONE, IPAD, IPOD and so on takkan wujud dalam muka bumi ini kan ?
terkejut juga la aku bila dengan dia dah meniggal coz aku pon ada juga barang Apple ni iaitu IPOD..hehe..ceyhhh macam nak show off pon ada juga hmmm whatever !! ok continue balik ;)
then tengah aku melayan lagu kat IPOD aku tu aku terfikir macam mana la dia cipta benda ni kan ?
what can i say ? dia seorang yang sangat genius bagi aku and for me dia juga seorang tokoh yang telah banyak menyumbang teknologi moden kat seluruh dunia  ni
so i wanna say thanks for everything that you had give to all people in this world and it's so meaningful for us ;)
" REST IN PEACE STEVE JOBS "

2 comments:

  1. eh eh pakcik aku ni!! hehe perasan jap ;p
    dya dah mati dah ka?perhhh org kaya nie.sedeh laa lps nie sapa la nak reka gadget2 yg cun kalau dya dah tadak.hermm.

    ReplyDelete
  2. haha lolz kalau pak cik macam mana you tak tahu dia dah mati ? woo strange ? hehe..tu la pasal maybe samsung pulak laku coz of galaxy tab..haha ;)

    ReplyDelete