Friday 19 August 2011

Masa Berbuka

hari ini adalah hari yang paling funny untuk aku and family aku..haha
actually sebelum nak berbuka tadi aku and family aku kecuali abah aku yang sedang landing elok ja depan tv..hehe..coz baru balik kerja maklomlah keletihan la..kitorang buat kuih raya well semangat nak raya la katakan walaupun trial exam aku tak habis sepenuhnya just tinggal 3 papers lagi..then masa tengah buat kuih raya aku cari la frequency fav aku kat radio RED.FM, actually aku bukan berlagak nak dengar lagu orang putih ka apa just nice to listen..hehe..buat serupa lagu melayu tak best pulak..don't misunderstanding yea !
then dah tiba masa untuk berbuka, semua pakat busy la cari frequency KEDAH.FM..actually kan radio tu macam tak betul sikit coz asyik dapat frequency tamil ja geram gila ! boleh katakan dalam 15 minit juga la kitorang dok cari sampai terlewat buka puasa..semua put blame on me..haha..tula masa nak berbuka baru nak kalot cari frequency KEDAH.FM, masa tak puasa punya la berlagak dengar lagu orang putih.. ish ish ish !!!!
then my mom apalagi " jadi radio sampingan la "..hehe..
yea la nak dengar lagu kat IPOD aku abang aku letak lagu entah apa-apa entah, semua band indie yang aku tak berapa nak biasa dengar sangat just certain ja
hmmmm since incident tadi maybe aku patot buat something la..what yea ??
WILL BE SECRET !!!

No comments:

Post a Comment