Saturday 6 August 2011

Love, Nora


ishhhh terdetik pulak hati aku nak buat entry pasal Love, Nora yang disiarkan di Astro Citra channel 131 yea..memang aku suka la this movie romantics gila and hero ( William Quah ) dia pon not bad..hehe
bila aku tengok ja this movie, terlintas juga kat fikiran aku yang mengatakan bahawa memang susah zaman sekarang nak cari lelaki yang setia walaupun orang yang paling dia sayang dah tak da lagi di muka dunia ni
this movie actually main kat Italy, wow memang cantik la dia punya environment and dia punya bentuk rumah memang look classic, aku suka sangat :)
cerita ni lebih kurang macam aku pernah baca dalam salah sebuah novel P.S. I Love You coz Raul always dapat email daripada wife dia..sweet gila diorang ni
i wish aku dapat lelaki yang setia macam dia la, dah la caring pulak tu boleh dikatakan dia ni gentleman la :)

look how sweet both of them
actually dalam Love, Nora Yasmin Hani as Nora and Will Quah as Raul

handsome tak Will Quah ni ? boleh dikatakn dia ni macam Henry Golding ja aku tengok dia

No comments:

Post a Comment