Saturday 28 May 2011

Miss Qiamullail !

huh berakhirnya malam qiamullail yang memberi kesan sedikit keinsafan dan mengantuk yang teramat sangat ! haha..actually yang mengantuk sangat coz of kitorang tak berapa nak tidur sangat..hehe..aku punya la berusaha nak close my eyes but unfortunately begitu banyak nyamuk yang telah menggigit aku sehinggala aku tergaru-garu yea ! btw zalick sorry la kalau aku mengganggu tidur hang..hehe..aku tengok hang tidur macam best ja..tak turn the left and turn the right pon ! di malam yang dingin kitorang telah dihadiri oleh penceramah yang the best ever la, USTAZ FATHUR ! sedap nama dia and dia pon not bad ! haha..wow memang ustaz ni la kitorang nantikan !!
perghhhhhh !!!!!! dia bagi ceramah yang membuatkan semua students form 3 and form 5 tangkap leleh habis..siapa yang tak mengalir air mata, tak tahu la nak cakap apa kan ? maybe tiada deria kot ! hehe..aku menangis YA ALLAH sedu habis..lama aku tak nangis macam tu..sebelum tu, ustaz suruh kitorang berdiri then lepas aku menangis aku terasa sesuatu iaitu lutut aku menjadi lemah dan tidak mampu untuk berdiri lagi lalu aku pon duduk then diikuti oleh ezard dan seterusnya kawan-kawan aku..hehe..masa tu no words la yang bunyi ! memang ada sedikit keinsafan la buat kitorang..memang aku tak sanggup nak cerita kat korang apa yang dia cakap masa ceramah sedang dijalankan sungguh mennyentuh lubuk hati aku ! memang best gila ustaz tu ! tak jemu mata memandang, tak jemu telinga mendengar, tak jemu message yang disampaikan !
hari berikutnya ! ingat ceramah ni best la juga ! sekali dengar aku rasa bila la nak pukul 11.00 ni !
seriously cakap la kan memang boring sangat sampai tak menarik perhatian aku langsung..hmmm aku rasa bukan aku sorang saja but boleh dikatakan semua orang la ! dah la pasang lagu yang zaman dia ja..try la buat something different ! ceramah ni kan kena ikut isu semasa bukannya ikut zaman dia ! hehe..marah ni !
but its ok at least dia try to motivate kitorang tapi kitorang yang motivate diri sendiri such as tidur ! hehe
tapi best sangat memang aku takkan lupa that moments sampai bila-bila ! ya la ni last year buat kitorang untuk berkumpul sama-sama, lepas ni semua ikut haluan masing-masing pulak kan ?

No comments:

Post a Comment