Monday 28 March 2011

Sad : (

ohhh no hari ni aku sedih sangat ! after balik dari school abang aku datang ambil dengan kereta so its ok..
then aku tanya abang aku mana mak and abah..lepas tu abang aku cakap pergi Penang tengok " Tok Ayah " !
aku kata kenapa dengan Tok Ayah ? then dia cakap Tok Ayah masuk WAD ! coz darah tinggi..
aku harap sangat tidak berlaku hal yang tak diingini..AMIN ! aku tak nak kehilangan tok untuk kali kedua punya..
aku harap semoga Tok Ayah selamat dan sihat ! ok now nak hilangkan worried..aku nak pergi rest jap and tidur then nak hafal lisan BM..hehe..td nasib baik dia tak masuk..dia cakap silap tengok hari..haha..kalau tak huh..speechless terus duduk depan friends yang happening and crazy sometimes..huhu
btw aku sayang sekolah aku and kawan aku..diorang memang friends yang happy bagi aku..so korang tnx for everything and tnx for being my friend ! tadikan " EMON " tak pergi school la..miss la kat dia..hehe..kalau dia baca mesti say something kat aku ! and " EMON " aku nak tengokla transformasi berlaku kat hang suatu hari nanti..mana tahu kan maybe hang dah jadi model ! haha..see yea ! 

" AKU SAYANG JIEHA AND ZALICK " 
nanti kat school mesti kena " paku " ! actually aku pon tak tahu kenapa aku tulis macam ni..hehe..but serious and ikhlas la !

No comments:

Post a Comment