Thursday 31 March 2011

My Day !

 " LOVE THEM "

hari ni mesti kelas aku tertanya-tanya why aku menangis just now kat sekolah !
actually aku bukan menangis pasal " my shaker hilang or what "
tahu tak aku jatuh masa lepas rehat dekat depan kelas 4 Bakti..memang agak sakit la sedikit tapi buat cool ja actually..btw thanks a lot PAIN coz tolong aku then hang sorang ja faham and tekaan hang la yang paling tepat and muktamad..hehe..kepada kawan-kawan aku yang paling happening iaitu JIEHA, ZALICK, HANIS, SYERA, SKIN, ANA and NYNY..thanks a lot juga coz tadi korang berusaha memujuk aku and try to mengorek rahsia aku..hehe..walaupun salah its ok..aku merasakan diri aku ada juga orang yang ambil berat and sayangkan aku..huhu.." seronok sendiri " !
ahhhh yang pasal pencil shaker aku tu actually ada dalam beg aku..hahaha..sorry you guys ! kesian korang punya la buat " spotcheck " semata-mata untuk aku..appreciate sangat..terutama " penghulu " orang yang tertentu ja faham tentang gelaran " penghulu " ni..biarlah aku terus-terang ja dengan korang semua ok aku menangis coz " kecil hati " sikit..yang tu ja sebenarnya..selanjutnya datang la tanya aku dan aku akan cerita yang sebenarnya but yang ni just for orang tertentu juga..hehe
and JIEHA yang masa hang tanya aku " atikah jomla kita bising " aku sebenarnya nak juga gila-gila yang macam selalu kita and the geng buat..masa tu aku tahan gelak kot..hehe..sorry la kalau " no response " dari aku ok !

KEPADA ORANG-ORANG TU LAIN KALI JANGANLA GELAKKAN ORANG..MAYBE BUKAN HARI KORANG UNTUK DIKENAKAN ! AKU JUST REMIND JA ! 

4 comments:

  1. haha.anda sangat beremosi ya pada hari itu.sampai aku pun naik takot nak tegoq hg.heheee ;D

    ReplyDelete
  2. hahaha..blah la hang ! actually aku pon tak pasti why aku emo sangat masa tu..but adala part yang membuatkan aku cry macam tu..hehe

    ReplyDelete
  3. aq xmww kta pa..tp aq
    rasa aq taw awt??
    n aq mmg xda lam klas kan..huhu

    ReplyDelete
  4. yes umy..hang buat macam tahu ja la ok ! hehe

    ReplyDelete