Friday 18 March 2011

Cooking Cooking .... !!

 
Today's my day ! baru ja aku and my beloved family cooking-cooking
actually tak la semewah macam orang kaya makan just goreng " karipap " ja..hehe
yang tolong ulikan aku lah orangnya, yang tolong kelimkan akulah orangnya, yang tolong buat inti aku lah orangnya and the last yang tolong gorengkan adik akulah orangnya
boleh dikatakanlah overall aku lah " chef nya " huhu
maklomlah teringin juga nak jadi macam " BUDDY CAKE BOSS " dalam channel 707 " TLC " kat astro
perggghhhh geram gila tengok cara diorang buat kek..memang salute la dengan creativity diorang tu yang kita ni tak berapa nak ada sangat..hmmmm aku rasa bukan tak berapa ada memang tak dak kot ! hehe
ohhhh one more things kelmarin best sangat bro-bro aku balik dari college and university diorang but today they already gone means dah balik tempat diorang coz ada kerja yang harus disettlekan
damn ! kenapalah balik cepat sangat tak sempat nak happy macam before..huh
a bit sedih la di saat ini beloved bro la yang selalu menceriakan family kitorang but its ok aku faham dengan apa yang mereka lakukan..ohhh btw next week bro aku yang 1st ada practical dekat Kulim ja but yang membuatkan aku happy dia akan ulang-alik dari rumah ke tempat practical dia, yahooooo !!
memang good news la bagi aku.finally dapat juga aku dengan bro aku tu and for the 2nd bro dia start cuti sem bulan 6, huh lambat lagila rasanya..diala otai lawak..hahaha..memang rindu gila dengan " abang chaq and abang chik " korang adalah bro kakak yang the best in the world !
so good luck in your life ok ! kitorang sebagai family akan pray untuk kejayaan korang ok !

No comments:

Post a Comment