Tuesday 10 January 2012

Whaaaaaachaaa !!!!!

assalamualaikum everyone who's walking in my blog, don't forget to wear shoes yea dear..haha..just kidding, whooaaa lamanya tak meghiasi and mencoretkan ridiculous stuff at my blogger ni rasa rindu pulak sama dia wooo hooo O_O actually bukan apa aku just sibuk dengan wedding abang aku yang tak lama lagi akan berlangsung maklomla anak sulung babe mestilah rasa macam awkward sikit, mana taknya rumah pon tak bercat lagi, baju pon tak bertempah lagi, wedding stuff pon tak ber-packing lagi ayoyo nak jadi apa ni haaishhh letih rasanya, nasib baik zaman moden semua catering yang settle kan kalau tak berewang la kita ramai-ramai disini but i think yang ni lebih meriah and fun barula banyak nostalgia gituuuu..hehe..seriously aku cakap sekarang rumah aku dah bersepah and tak terurus lagi, kesian tengok sofa-sofa yang menjadi mangsa untuk meletakkan barang sabar ehhh biar susah dahulu, senang kemudian ok nanti aku belanja korang Domino's Pizza yea...haha..so yang tu ja la aku nak share pon tak dak budget dah nak menulis panjang-panjang ni kalau untuk hero aku " Enrique Iglesias " tak pa la aku tulis banyak mana aku suka whoaaaa gituuu, for your information nyny i really miss you damn miss you, nanti aku pergi jumpa hang kat boutique tu ok, ambooiihhh lepas ni VS stuff la orang tu..hehe..
 " I LOVE NYNY RAUBEL "

No comments:

Post a Comment