Thursday 22 September 2011

Unknown Guy ;)

siapa la mamat ni ? nama pon aku tak tahu kitorang just called dia " NOH HUJAN " coz dia a bit similar dengan noh hujan tu ;) actually aku admire dia but dari jauh ja dia pon tak tahu aku siapa and dia pon tak pernah tengok aku apa ? haha it's funny things and kesian pon ada juga kat aku but nak buat macam mana lagi kan ?
mata aku ni selalu aim kereta " KEMBARA " dia ja, bagi aku tengok kereta dia pon dah cukup that means dia still alive..hehe..ayat poyo la aku ni ;)
i'm always sharing this story dengan kawan-kawan aku and i think diorang mesti fikir yang aku ni " asyik-asyik noh hujan " and aku pon rasa macam tu juga but what can i do ? dah aku minat dia takkan nak sharing dengan " Enrique Iglesias " pulak..huh impossible la coz Enrique Iglesias tu my hero forever ;)
that's all for today's entry guys !! thanks for my friends coz you guys trying to get information but unfortunately..haha..faham-faham la sendiri apa yang terjadi kat school just now !

No comments:

Post a Comment