Friday 9 September 2011

Tumblr Story


actually semalam aku ada banyak masa sikit so aku apa lagi berlari berkejaran la jadinya untuk ke boyfriend aku " my beloved laptop " haha..nampak orang sibuk baca buku aku still sibuk dengan benda tu, ish ish korang pon macam tu juga kan ? hehehe
aku pon stare kat laptop aku and dengan pantas aku menekan sign in " TUMBLR ", kerja aku yang ni la nak buka " FACEBOOK " aku tak berapa nak ada..haha
aku first sekali bila dah sign in kat tumblr aku mesti buka page " nynyinwonderland.tumblr " dulu ;)
sekali aku tengok " OMG " banyak gila dia updated then aku fikir la why banyak sangat ?? maybe dia nak balas dendam kot after a long time dia tak update-kan..hehe..aku apa lagi, aku pon join the club la nak updated juga ;)
maybe macam berlawan pulak coz tengok pics yang dia updated lawa-lawa kot, jealous aku..hehe
so tumblr ni memang akan menarik korang untuk lagi and lagi, faham-fahamla maksod aku ok !!

No comments:

Post a Comment