Friday 26 August 2011

Lovely Day !!

for today's entry is about my beloved friends and me
cerita bermula dengan aku yang datang paling awal kat HOTMAS maklomla nak beli kek kat FAIRY
aku punya la tunggu diorang semua, apasal la diorang tak datang lagi aku ingat aku silap meja ka or what ?
then aku just tunggu and sambil tengok JEJAK RASUL, so dalam beberapa minit kemudian, aku nampak pon kelibat ZALICK, HANIS, FARAH, SKIN, EMON, UMY, TYRAH, ETON, SYERA and PYKAH..rasa lega sikit bila nampak diorang means aku tak silap meja la..hehe
then kitorang borak-borak sikit tiba-tiba diorang cakap kat aku diorang nampak " CLONE NOH HUJAN " aku excited gila and words yang keluar dari mulut aku " OH MY GOSH " but unfortunately diorang cakap dia buka puasa dengan gf dia, awwww betapa sedihnya and hampanya aku and yang paling pulonnya tentang aku is aku sanggup turun bawah semata-mata nak tengok gf dia..you know what i'm thinking at that time gf dia serious nampak macam adik dia ja..ish ish !!
so let's see our awesome pics ;)

SITUATION IN HOTMAS

FRIENDS FOREVER YEA !!

 ceyhhh dua-dua comel ja ;)
pykah thanks for coming yea dapat juga aku jumpa hang maklom duduk berjauhan ;)

 uhhhhh nak snap pic eton punya lah susah akhirnya dapat juga aku snap but masa first nak snap tu muka dia ya allah tak nak senyum langsung then aku suruh dia senyum now it's better dear ;)
hmmm talk about zalick memang tak boleh nak kata apa la kan always loking cute and one more things thanks for the cookies sedap sangat yummy yummy ;)
now syera pulak, dia la paling bermakna buat kitorang coz dia yang tolong tempahkan meja untuk kitorang kalau tak dak dia hmmm terpaksa la kitorang berbuka kat rumah ja and thanks juga ok for meja " PAK CIK HALIM " hehe ;)

awwww sweet nya korang semua looking vogue lolz..hahaha
tyrah buat " chakkkk " pulak sebelah aku..hehe ;) will miss you tyrah <3
ohhhh btw thanks for the abang yang tolong snap pic kitorang..hehe..not bad yea !
 hahaha dah macam twins pulak diorang ni and looking cute both of them " chubby chubby "
hehe don't get mad on me yea !!

 hahaha funny gila part ni actually pykah pakai tudung nampak rambut that's why aku tolong betulkan
ish ish pykah buat macam " mak datin " pulak nampak rambut kat depan ;)
love you pykah <3


ohhhh it's time for birthday party pulak !! look zalick dia nampak macam orang yang baru lepas tolong arahkan orang just tengok tangan dia..hehe
sebelum potong kek kitorang nyanyi la lagu happy birthday, and actually kitorang celebrate birthday untuk 4 orang sekali gus HANIS, UMY, ETON and SKIN coz bajet lolz..hehehe..hmmm bila dah 4 orang it's mean kitorang kena nyanyi la untuk 4 orang tu, haha dah macam tape rosak pulak bila kitorang nyanyi asyik ulang ja..memang semua gelak la..haha ;)

 kitorang semua nak pic dengan tyrah coz it's the last time for us to be with tyrah
sedihnya ;( apasal hang kena pindah tyrah ? kata umy " perlukah " ??

tengok pics ni teringat kat umy coz aku cakap kat dia duduk la sebelah zalick and pose macam biasa then dia cakap " aku actually nak cover perut la " hahaha..ohhhh aku faham umy
hope korang pon faham ok !

SITUATION IN VILLAGE MALL

 amboi mentang-mentang la baru balik makan kat HOTMAS, terus korang jadi HOTGIRL
hahaha ;)

aku rasa pic ni emon yang snap kan ;)
korang tahu tak emon kalau snap pic dia just snap ja dia tak kata pon 1,2,3 and it makes kitorang dalam keadaan yang tak bersedia lagi yea..try tengok zalick..haha..dia sorang ja entah ke mana ? hehe ;)
btw emon hang boleh jadi paparazzi la kalau macam tu..huhu

korang tahu kenapa aku buat action macam tu coz of tyrah cakap kat aku " atikah shawl hang terbakar " aku pon " haaaa " ??  actually belakang aku tu ada pelita tipu yang pakai lampu kot tak silap aku

so that's all my entry for today !
aku memang happy sangat dapat bersama dengan kawan-kawan aku yang awesome ni ;)
aku harap kitorang tak lupa each other ok ! 
TYRAH, kitorang di sini sentiasa menanti hang di KEDAH !!!

WE ALL LOVE YOU NUR ATHIRAH AMIZAN <3

No comments:

Post a Comment