Friday 22 July 2011

Unfinished Yet !!

ok after habis ja kitorang punya art work done now bermula la turn artifak untuk mengambil alih tempat folio tersebut hmmmmm menyakitkan hati pon ada juga but bila difikirkan balik aku mesti paksa juga diri aku untuk melakukannya..huh
btw thanks to pa'in, ezat and aten coz korang memberi tunjuk ajar kat aku..ohh terlupa thanks juga kat mieza and syera coz korang bawak cucur ubi, sedap-sedap..hahaha
cerita pasal kelmarin kitorang buat artifak kat sekolah aku nak tergelak tengok gelagat ezat apabila dia membebaikan dirinya coz words yang always keluar dari mulut dia adalah " wey tak cantik la, tak mau buat dah la " hahaha
actually cantik tahu tak dia punya artifak dia saja ja tu, ezat ezat !! hmmmm cerita pasal aten pulak entahla dah macam orang tak betul pulak aku tengok budak ni asyik gelak ja kerja dia..hehe..sorry aten then dia marah coz artifak dia tak elok dia kata warna berketul-ketul..hehe..tak pa aten aku yakin hang buat kat rumah mesti lagi kemas..good luck ok ! pa'in tak tahu nak cakap apa dah memang orang berseni la katakan, lawa gila la dia punya artifak boleh dikatakan overall la cantik and perfect ;) congratulations yea pa'in !! ohhh lagi satu thanks juga coz ajar aku cara nak mewarna dengan menggunakan acrylic ok :)
ini adalah hasil kerja aku yang tulen ok !! tak upah-upah orang yea..hehe

ni adalah artifak yang dilukis dan diwarna oleh aku..hehe

ok tak aku buat ? huhu
but aku tak spray dengan spray pemati lagi coz aku tak reti sangat la ;)

No comments:

Post a Comment