Tuesday 12 July 2011

PLKN !!!!

aha topik ni la yang telah menjadi isu perbualan kitorang di sekolah sejak kebelakangan ni yea
memang hot tak hot la isu ni, semalam aku and pa'in pergi bilik guru coz of kitorang dengar tentang isu ni then kitorang pinjam laptop salah satu daripada guru di sekolah itu ya ! apa lagi kitorang buka la web rasmi PLKN dengan perasaan yang excited but unfortunately it's not working as well lolz :( buat hampa boleh -_-
hari berikutnya, berita kat paper " KOSMO " telah mengeluarkan statement yang menyatakan bahawa " LAMAN WEB PLKN LUMPUH " hahaha it's funny statement i think :)
tengah aku tengok drama " Marimar " tiba-tiba aku terima satu message daripada my best friend -_- " emon "
dia cakap laman web PLKN dah boleh buka lalu dengan pantasnya aku menghadap laptop aku ni then buka la web PLKN lepas tu macam biasa la dia suruh isi IC kan ? aku pon key in aku punya IC dengan ini dia memaklomkan bahawa aku tidak terpilih untuk siri 9/2012, wooohoooo !!! but adakah ini memang tetap yang aku takkan pergi ke PLKN ??? masih ragu lolz  +_+

No comments:

Post a Comment