Wednesday 1 June 2011

ohhh no ????

wedding mak su aku just tinggal a few days ja ! hmmm excited tu memangla ada dalam diri aku but ada lagi yang akan membuatkan aku over excited ! aku akan menjadi pengapit wedding mak su aku ?? ohhh noo !!
memang malu melanda la diri aku ni..huh ! macam mana sekarang ni ? nanti dah la ramai orang yang datang bukannya setakat orang biasa mak datin and datuk pon ada..maklomla diorang ni kan jenis vogue and dah la tengok orang dari atas sampai ke bawah..ishhhhh ishhhh !! rasa macam tak mau pergi pon ada but bila difikirkan balik i have to go coz yang ni siblings kitorang nanti apa pulak kata orang lain kan ?
semalam kitorang family try baju untuk pergi wedding mak su..ceeyhhhh abang chaq aku bukan main melaram lagi siap pakai coat lagi, dah rasa macam dia pulak nak naik atas pelamin..hehe..abang chik aku maybe pakai kemeja but still looking nice and my abah of course la melaram juga coz nak sambut tetamu..hehe..and kitorang ni just simple ja, maklomla kenduri takkan nak pakai skirt pulak so pakai baju kurung la yang the best choice buat kitorang yang sederhana ni ! this wedding actually kitorang buat dekat my uncle's restaurant at Penang ! so nak promote sikit..hehe..so let's see the pics !!

ok this place la yang akan berlangsungnya wedding mak su aku pada hari Sabtu ni 
so ni la my uncle's restaurant ! RESTORAN PEN MUTIARA at Batu Maung, Penang
hope you guys will go coz there have a special menu as you want :)


 ok yang ni pulak adalah salah satu interior designer yang terdapat dalam my uncle's restaurant
it's so cool and so nice place ! i love it :)

hmmmm yummy ! amat menyelarakan sekali yea bila lihat pada pics ni !
yang ni pulak set yang akan dihidangkan for customers..tak silap aku yang ni untuk 8 hingga 10 orang makan !
actually dia ada pakej untuk korang pilih..don't worry ok !

4 comments:

  1. ok atikah hg wajib tgkap gambaq nty pastu msuk blog.ak nak tgk hg jadi pengapi.haha.mcm gempak ja wedding maksu hg nie.tak msuk nona ka?

    ReplyDelete
  2. hahaha hang ni apa pulak masuk nona..aku dah tempah live kat TLC buat macam royal wedding..hehe
    inshallah :) aku tahu mesti tak gempak punya bila aku jadi pengapit ni ! segan kot :)

    ReplyDelete
  3. amboi dsyat.jd mcm royal wedding tu tayang dari pkul 8pm smpai pkul 1am.berdiri la hg 5jam.haha
    tema wedding maksu hg tu nty kaler apa?tgkp la gmbaq nty tau.ak ng tgk.hehee ;DD

    ReplyDelete
  4. hmmm silver black kot tak silap aku..hehe..hmm aku just simple ja tak la over melaram sangat..ok nanti aku try tangkap pics..mana nak tahu terlalu sibuk sampai tak sempat..huhu :)

    ReplyDelete