Saturday 11 June 2011

The Happy Ending :)

woohoooo finally my holiday is finished with happy ending and awesome day..haha
 memang aku tak boleh lupa moments aku semasa berada di KL and masa kitorang at Sunway Lagoon
tak sangka awesome macam tu..hehe..firtsly masa kitorang ada kat Sunway Lagoon perggghhh aku jumpa adik Elfira Loy dengan members dia..memang sikit ja la dressing diorang ni..haha..stylish gila and high taste kot..actually tak la best sangat just buat macam biasa ja..haha
but salute kat Daniel coz dia memang style la main surfing kat Sunway Lagoon hari tu then masa pukol 7 kot semua dah nak tutup ceyhhh dengan bangganya dia keluar dari Sunway Lagoon then yang aku strange ni why dia and members dia tengok kitorang macam lain ja..hmmm entahla aku and abang chik aku just ignore it :)
then kitorang pergi IKEA makan meetballs kat sana masa tu memang kitorang dah kebuluran disitu..hmmmm memang yummy gila..then tomorrow tu kitorang makan dekat dengan Sogo mall..bihun sup, not bad la..tahu tak kitorang jumpa pelakon yang main drama " Cinta Satay " Ako Mustafa..hmmm handsome juga dia kat luar..haha dia makan dekat bihun sup tu juga..malas la nak pic dengan dia kalau dengan hero aku tak pa la juga kan Enrique ? hehe..miss la pulak kat hero aku ni :)
the next day barula kitorang shopping at Mid Valley memang satu jam la kitorang mencari parking, semua full and full ja ! nak bebai pon ada !! then barula dapat parking belagak sikit la bila dah dapat..hahaha..then kitorang shopping la tunggu lagi semua shop aku nak masuk..hehe
hmmm bila la nak pergi KL lagi rasa tak puas lagi..ohhh nooo tomorrow dah start sekolah balik " Welcome Back To School "

4 comments:

  1. hg jmpa ako wey?msti dya gemuk kan.dulu2 zaman kecik2 aku minat gila kat dya.skg tak dah.huhu.hg shopping apa kat mid? wah.tak beli VS ka? ;DD

    ReplyDelete
  2. yea la aku jumpa dia but dia a bit gemuk..haha..
    but still looking good :) yes aku shopping kat MV ja coz jalan jem la tension aku..ohhh VS stuff tak dak la just simple lolz..hehe..tak mampu 0_0

    ReplyDelete
  3. cecececey..hehe.tp vs ada ka tak ha kat midvalley?

    ReplyDelete
  4. hmmmm aku pon tak berapa sure lolz :)

    ReplyDelete