Monday 6 June 2011

Ending of Wedding !!

seriously memang tired gila lolz but im enjoy that wedding coz its looking elegant, classic i love that themes " modernclassic "..hmmmm i think decoration is made by my uncle..good job uncle !
kitorang punya la dress up sebelum maghrib coz pukul 8 malam majlis dah nak mula so kitorang semua sibuk tunggu turn untuk masuk ke bilik air..hahaha..kesian kesian sampai ada yang terperangkap dalam bilik air mak su aku..funny gila ! pastu kitorang semua makeover ughhhhh semua look stunning :)
ceyhhhh aku jadi pengapit just kejap ja coz dah ada pengapit budak-budak maklomla nak buat macam Royal Wedding punya style..hehe.. lepas tu kitorang kena sambut guest yang datang..yang membuatkan aku gelak coz masa tu dress mak su aku macam tak kembang kat belakang then uncle aku suruh betulkan then aku pon do it la..hmmmm aku kata kat uncle aku dah macam Kate Middleton pulak..
pergghhhh ramai gila yang datang dan membuatkan aku kepanasan di situ but nasib baik majlis sampai pukul 10:30 ja kalau on sampai 12 malam hmmm memang aku balik macam tu ja la jadinya..but ramai siblings yang aku tak berapa kenal..huh..but its ok aku just salam ja with diorang and sampai aku tak larat nak senyum dah.. masa sesi photography with all families semua orang senyum and cover sampai aku terketar dah bibir..hahaha..lama sangat and banyak pulak tu ambil gambar..maklomla masa ni la kitorang nak berkumpul ramai-ramai and happy together ! ceyhhh Tok Ayah aku angkat " peace " ohhhh jangan main-main yea
ohhhhh satu lagi pasal pics, sorry tak sempat nak upload lagi coz kitorang pon tak save kat laptop..maklomla penat dan letih..bab photographer semuanya dihandlekan oleh abang chik aku..entah apa la dia snap hope semuanya nice yea ! actually pak su aku dah upah photographer hmmm 4 orang pulak tu..aishhhh jealous aku tengok lens diorang kitorang punya just small ja..haha..so now we're waiting for that pics which made by that photographer..ohhhhh Kak Ecah pon datang juga..so sweet my beloved sis ni..i love your style sis !
masa tu dia ada suruh aku try VS stuff..what yea ? i forgot hmmmm i think something like lotion, smell like lemon..nice i love it ! btw i really love this wedding and make me unforgettable moments

Thank you for coming !!

No comments:

Post a Comment