Saturday 16 April 2011

= Motivation Day =

 
ha today's sekolah kitorang ada buat motivation for SPM students !
first tu macam boring ja penceramah tu but i was wrong lama-kelamaan aku tengok aura dia dah  keluar ! haha..hmmmm not bad la dia punya ceramah tu coz dia bersemangat gila aku tengok..ok la selalunya orang macam tu baru la kita pon ada semagat untuk mendengarnya ! hehe..
then dia tanya kat student apa ambition korang nanti..first dia tanya siapa nak jadi " doctor " ceyhhh ada la segenlentir students yang nak jadi..then dia tanya siapa nak jadi " lawyer ", " lecturer " and the last one dia tanya siapa nak jadi " architecture " ? wahhhhhh dengan bangga and yakin aku pon put my hands up ! sekali angkat dia panggil aku pergi depan lolz ! huh pi dah aku kata !! haha agak malu sedikit yea disitu tapi tak pa ! 
hmmmm mudah-mudahan my ambition ni tercapai yea ! kalau tak jadi " architecture " maybe jadi "bussineswomen" kot ! inshallah ok !
aku suka sangat masa kitorang menyanyi lagu " 1 Malaysia " haha..pegang tangan kawan-kawan then peluk..
dah la salah satu lagu patriotisme yang paling aku suka rasanya yang tu la kot..hehe..then kitorang menari...hahaha so funny lolz ! memang ada part yang agak susah bagi aku and sampai sekarang tak dapat catch up lagi..hehe..
ok la aku rasa sampai sini ja kot story yang aku nak share dengan korang semua !

No comments:

Post a Comment