Saturday 30 April 2011

going to Penang !!

today's my family and i going to Penang coz nak released keboringan yang melanda at my home..yea la asyik duduk rumah ja then dah la nak exam so sekali-sekala nak outing dengan family and nak makan-makan kat Penang..sana kan famous dengan " nasi kandar " but i only go to Kapitan's Restaurant..
hmmm cerita pasal that restaurantkan aku ada la terjumpa dengan orang yang berkulit cerah ni i meant " mat salleh " la siapa lagi ? dah la mat mat salleh semua tu damn handsome kot..6 orang pulak tu yang tengah makan..macam lapar ja diorang aku tengok..hehe..but for me still handsome..yea la kalau nak tengok mat salleh handsome-handsome ni im always came to Penang..kan kita tak boleh pergi negara diorang so  datang Penang ni dah rasa salah satu macam tempat diorang plak..huhu..
ohhh one more things cant be waiting to tell my story to my beloved friends at school terutamanya EMON !
yea la dia pon layan mat salleh handosome macam aku ni..haha..walaupun kulit aku ni a bit dark but its ok im so grateful with what that i have yea ! thanks God ! actually yang nak pergi Penang sangat-sangat is abang aku or known as " abang chik " maklomla duduk university lama sangat..hehe
lastly dapat juga..congrates abang chik ! haha..then kitorang pergi rumah siblings coz nak discuss pasal wedding mak su aku yang akan berlangsung pada 6 May and unfortunately aku and adik aku tak dapat turun join coz esok tu examination pon telah bermula..huhu..then tengah kitorang lepak tu hmmm apalagi karaoke la kitorang ni..haha..abah aku pon join sekali not bad la katakan..yang paling sedap suara i think abang chik kot..lepas maghrib kitorang pergi makan satu family and siblings pon bawa sekali memang ramai gila kot but happening ok ! after makan-makan kat salah satu restaurant kat Penang diorang nak pergi melepak kat Padang Kota pastu tak jadi plak ada yang nak pergi melepak kat Queensbay so go on ja la sambil makan jagung bakar and potato spring..hmmm yummy but kitorang duduk kejap ja kat situ coz hujan turun..lebat plak tu..bad betul tapi ada certain place dah banjir kot.but bila sampai ja kat rumah tak hujan plak..arghhhh !! bengang gila kot ! susah kot nak dapat moment macam tu balik ! but its ok maybe after exam happy balik kot..haha..

No comments:

Post a Comment