Tuesday 15 March 2011

< Tired >


huh hari ni a bit tired lolz cuz completed my homework yang bertimbun tu !
ni pon tak berapa nak done lagi..banyak kot..mana lagi nak buat art work, nak buat note yang tertangguh tu !
kadang-kadang fed up la naik muak dah buat semua kerja part time ni..hehe..tapi apa kan daya demi masa depan i have to do ! no bangkang-bangkang dah
jap lagi nak kena pergi tuition plak..math time..dah la last week tak pergi..hehe
" matrices " aku tengok semakin hari semakin susah dah..arghhh damn !
btw tak pa nanti suruh ja ezard teach aku..apa susah sangat !
ok lolz aku tengook nyny pon dah banyak post kat tumblr aku nak fight dengan dia la..
aha one more things kesian aku tengok kawan aku ni mata dia jadi macam ni
btw nyny aku doakan kau ok..hopefully will recovered speed yea !

No comments:

Post a Comment